Sitemizde şuan toplam 1596 film bulunmaktadır.

HERKÜL : ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI


Yükleniyor
Reklamı Geç
İyi Seyirler.
83.807
FILM BILGILERI 3 hafta önce eklendi
HERKÜL : ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (43 puanlar, ortalama: 4,70 puan, toplam 5)
Loading ... Loading ...

25 Temmuz tarihinde vizyona girecek olan filmin, Hercules: The Tharcian Wars çizgi romanından esinlenildiğini ve klasik Herkül hikayesinin sona ermesinden bir süre sonrasını konu alıyor.

()

Kategori: Filmler, Tavsiye Filmler

  • Tür: ,
  • IMDB Puanı:

    Oyuncular: Dwayne Johnson , Irana Shayk

    Etiketler: , , , , , , , , , , ,

  • 
     

    “HERKÜL : ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇISI” filminde 70 Yorum bulunuyor.
    1. Ali Emre - 1 gün önce demiş ki:

      Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Başarılarınızın devamını dilerim…

      Aynı zamanda film gerçekten güzel herkse tavsiye edeirm

    2. Sarp - 2 hafta önce demiş ki:

      Uzun zamandır sitede film izliyırum ve öyle yorum atma alışkanlığı olan biri değilim neyse baglanbize vardı bi ara baya yenilikçi fqlandı şimdi siz varsınız ve umarım böyle devam edersiniz başarılar iyi seyirler

    3. Vkcı Seyirci - 2 hafta önce demiş ki:

      Öncelikle Çok teşekür ederim bir izliyici olarak cok beyendım bu sıteyı hep ılkler burdan cıkıyo ama Sayın Adminim VK Playerda yuklermısın Sadece Ondan ızleye biliyorum ya lütfen saygılar Basarılar ….

      • Hd Kaan - 2 hafta önce demiş ki:

        vk bu filmi siliyor bir kere yükledim sildi

    4. çağrı - 3 hafta önce demiş ki:

      admin önceden başka sitelerden izliordum artık hep burdan izliorum süpersin yeni çıkan filmleri hmn ekliorsun tbrk ederim sitene bayılıyorum.

    5. hüseyin - 3 hafta önce demiş ki:

      Yıllar sonra Herkülün gerçek yüzü ortaya çıktı :) güzel film tavsiye ederim.

    6. orhan özbek - 3 hafta önce demiş ki:

      arkadaş hakikaten herkül diye film yapacaksanız dwayn jonson dan daha fazla hakkını verebilecek yok şu anda bence diğer herkül filminde neydi lan o şebek oğlan filmi izlediğime pişman etmişti beni filmi izlerkende dedim ulan bu filmde bu dwayni niye oynatmamışlar diye ama iyiki bu film çıktı güzel film

    7. KIBRISLI - 3 hafta önce demiş ki:

      ADMİN FİLM YOK………….İLGİLENİR MİSİN LTFN.

    8. Emir-Han - 3 hafta önce demiş ki:

      Arkadaşlar filmi izlicemde nasıl

    9. Alican - 3 hafta önce demiş ki:

      İşin ilginç yanı diyer herkül filmleri gibi abartılı şeyler kaldırmıyor o yönden biraz sıradan oldu ama başrol için bile izlenecek bir film :)

    10. kompedan - 3 hafta önce demiş ki:

      saygılar admin,hd eklenince uyarı yaparsan süper olur,teşekkürler

    11. sertaç - 3 hafta önce demiş ki:

      öncelikle filmin paylaştıgınız ve ayrıca tercümesinden dolayı teşekkürler fccom.filme gelirsek daha önceki herkül başlıyor filminden başarılı diyebilirim en azından kellan lutz gibi çocuksu bir yüzün herkül gibi güçlü bir karakteri canlandırmasını vasat bulmuştum dwayn johnsn cuk oturmuş bence sırf kaslı oldugundan degil adam rolün hakkını veriyor ve film abartıdan bi nebzede olsa uzak karar sizin tavsiye ederim ha unutmadan herkülün yegeni radamel falcao ya çok benziyo sakatlanınca bu filmdemi rol almış dedim kendi kendime))))))))))))))

    12. volkan - 3 hafta önce demiş ki:

      dwayne johnson hakkını vermiş.film yapmacıksız ve bir o kadar güzeldi.bu adamın yaptığı filmler zaten izlettiriyor kendini.emeğinize sağlık

    13. ahmet - 3 hafta önce demiş ki:

      Herkül filmi budur ya neydi o önceki herkül filmindeki sarı oğlan insanlarla savaşıyordu efsanede söylenen şeyler yaşanıyor burda bu film bi harika burdan irina shayka selamlar

    14. mustafa - 3 hafta önce demiş ki:

      Guzel film di teşekkürler,

    15. john - 3 hafta önce demiş ki:

      admin süpersin en hızlı site senin siten galaksinin koruyucuları ne zaman gelir

    16. sinan - 3 hafta önce demiş ki:

      bu amerikalılarda hangimiz en iyi herkülü çekeriz bunun yarışında herhalde ayda bi herkül çıkıyo :D

    17. umut - 3 hafta önce demiş ki:

      kannn altyazısıı cıkmadımı herculessınn actımm goremedım yardımcıı olll
      kann

      • elmayra - 3 hafta önce demiş ki:

        Altyazı var arkadaşım sakin ol bi allasen :D

    18. hasan k - 3 hafta önce demiş ki:

      Harika bir film adam rolun hakkını vermıs hercules budur :D

    19. bektaş - 3 hafta önce demiş ki:

      süper herkül efsanesine yakışan filim elinize sağlık

    20. Melih - 3 hafta önce demiş ki:

      ya bende niye açılmıyo dns ile alakalımı acaba

    21. cagataycicekci - 3 hafta önce demiş ki:

      filmin tamamını izledim görüntü kalitesi izlemeye engel değil… tabi daha kaliteli görüntü ile bir daha izleyeceğim kesin…
      GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ HERKÜL FİLMİ….

    22. sebnem - 3 hafta önce demiş ki:

      filmin alt yazili olani kaldirilmismi?

    23. TUNÇ - 3 hafta önce demiş ki:

      ABİ LÜTFEN MAİL.RU ATARMISIN

      • elmayra - 3 hafta önce demiş ki:

        Mail ru da bi sorun var

    24. ahmet - 4 hafta önce demiş ki:

      harika bir filim cok tsk ellerine yüregine saglik

    25. eros - 4 hafta önce demiş ki:

      ELMAYRA VE KAAN EMEĞİNİZE SAĞLIK…TEŞEKKÜRLER….FİLME YORUMA GEREK YOK AMA DAHA BAŞKA HERKÜL FİLMİ KALDIRAMAYIZ…İMDB PUANI GERÇEĞE YAKIN..ANCAK 6-6.5 EDER.

    26. rose123 - 4 hafta önce demiş ki:

      Her zamanki konular yine ele alınmış ama güzel film.emeğiniz için teşekkürler…

    27. kerem karatosun - 4 hafta önce demiş ki:

      müthiş admin ne kesinti ne bişey full saolasın senin sayende izleyebiliyoruz bu filmleri

    28. LichKing - 4 hafta önce demiş ki:

      beklediğim kadar güzel bir film değildi ama genede sıkılmadan izledim

    29. yunus demirsoy - 4 hafta önce demiş ki:

      adminin emegine saygı admin çok güzel cıkardın flim güzeldi başarıların devamını dilerim

    30. egoist - 4 hafta önce demiş ki:

      adamın son noktasısınız süper

    31. RAKIBALIK - 4 hafta önce demiş ki:

      70 cl,lik rakı gibisin tadınada,seyrinede doyum olmuyor.Ellerinize sağlık

    32. yasin - 4 hafta önce demiş ki:

      beklentilerimin altında bi filmdi üstad. teksin adamsın admin:)

    33. tahsin - 4 hafta önce demiş ki:

      merhaba alt yazı ne zaman hazır olur acaba çünküm daha ingilizce
      kolay gelsin

      • elmayra - 4 hafta önce demiş ki:

        Altyazılı şu an.

    34. sicey - 4 hafta önce demiş ki:

      film silinmis ilgilenirmisiniz

      • elmayra - 4 hafta önce demiş ki:

        Çalışıyor film.

    35. Beşir - 4 hafta önce demiş ki:

      Admınler Ve Yardımcılarıı Helal Olsunn Sıze Yaptıgınız Isın Hakkını Gercekten Verıyorsunuz Mukemmel Bır Sıtenız Ve Yonetıcılerı Var Helal Olsun Sızee . Bu Isten Aldıgınız Paranın Hakkını Gercekten Verıyorsunuz Tebrık Ederımm. Basarılarının Devamını Dılerım . ıste ben herkul dıye buna derımm mukemmel bı fılmmm her sanıyesınde zevk verıcıydı ..

    36. BARACUDA - 4 hafta önce demiş ki:

      admin ellerine saglık. süpersin. bu işte son noktasın.

    37. Van Helsing - 4 hafta önce demiş ki:

      Admin sen nasıl bir şeysin yaa vallahi helal olsun nette ilklerde Türkiye’de 1.cisiniz =D

    38. recep - 4 hafta önce demiş ki:

      hala bekliyorum tr dublaj iyi görüntü gelcekmi en azından tr alt yazı

      • elmayra - 4 hafta önce demiş ki:

        Altyazıyı çeviriyoruz şuanda.:)

    39. QunT - 4 hafta önce demiş ki:

      Bildiğimiz Herkül Olmamış Bu :D Malkoçoğlu Olmuş Ya :D

    40. bülent - 4 hafta önce demiş ki:

      güzel bir film , emeğine sağlık admin . Türkce alt yazı yada dublajını yüklediğinizde tekrar izleyeceğim. hdfilmcehennemi fobim oldu artık. Teşekkürler.

    41. recep - 4 hafta önce demiş ki:

      bunun aly yazılışı çıkmıcakmı yada tr çevri

      • Hd Kaan - 4 hafta önce demiş ki:

        yakında

    42. Tarkan86 - 1 ay önce demiş ki:

      süper bir film bilgiye göre film tam 98 dakika olmasi gerek

    43. atazade - 1 ay önce demiş ki:

      fılm sonnda kesılırmı lan cakmasın

    44. oktay - 1 ay önce demiş ki:

      bu orjinal dil değil ! rusca

      • elmayra - 1 ay önce demiş ki:

        Elimizde bu var şu anda. Kaynak gelir gelmez çevirisini yaparız.

    45. hasan k - 1 ay önce demiş ki:

      kardesım buna altyazı ne zaman eklenir ?

    46. admin - 1 ay önce demiş ki:

      bu ne lan yarıda kesilmiş

    47. yunus - 1 ay önce demiş ki:

      kamera cekimi emek vermiş helal olsun admin saygı duyulacak bi siten var alt yazı olsaymış iyimiş de neyse admin cok hızlısın şerefsizim

      • elmayra - 1 ay önce demiş ki:

        Altyazı da gelecek çok yakında.:)

    48. meteor - 1 ay önce demiş ki:

      vasat

    49. marem - 1 ay önce demiş ki:

      filmin devamı varmı acaba sona doğru bitiyor devamı varsa çok güzel olck teşekkurler

      • kaan - 1 ay önce demiş ki:

        Bir kaç dakıka felan daha var, merak etmeyin filme altyazılı yapıcaz tam şeklini.

    50. romeo bueak - 1 ay önce demiş ki:

      Bu dfilm yarim devami nerde ve TÜRKÇE altyazi veya TÜRKÇE dublaj eklenecekmi

    51. izleyici - 1 ay önce demiş ki:

      87 ci dakikadan sonrası nerede acaba admin

      • elmayra - 1 ay önce demiş ki:

        1 bucuk dakıkası kayıp yeni sürümde düzeltiriz.

    52. ömer - 1 ay önce demiş ki:

      flim süper ama daha iyi görüntü için beklemek lazım , herzamanki gibi çok hızlısınız admin :)

    53. cem - 1 ay önce demiş ki:

      ADAMSIN ADAM :D

    54. erdal - 1 ay önce demiş ki:

      sadece oyuncular için izledim geri kalanı zaman kaybı

    55. Kaan - 3 ay önce demiş ki:

      sırf ırına shayk için izleyecem bu filmi

    56. mehmet - 3 ay önce demiş ki:

      fılmi ne zaman yayımlıcaksınız?

      • Hd Kaan - 3 ay önce demiş ki:

        :)25 temmuzda vizyona giriyo ondan sonra

    57. cem - 3 ay önce demiş ki:

      HERKULUN HAKKINI VEREN KARAKTER BUDUR İŞTE

    58. alem - 3 ay önce demiş ki:

      filmi ekleyebilirmisiniz

    HDFİLMCEHENNEMİ.COM