Sitemizde şuan toplam 1857 film bulunmaktadır.

The Walking Dead 5.Sezon izle


Yükleniyor
Reklamı Geç
İyi Seyirler.
1.192.613
FILM BILGILERI 3 hafta önce eklendi

 

“The Walking Dead 5.Sezon izle” filminde 376 Yorum bulunuyor.
  1. metin - 13 saat önce demiş ki:

    beht öldüğüne üzüldüm çok güzel sevimli bir kız karakteriydi

  2. reis rick jhjh - 3 gün önce demiş ki:

    ***SPOILER İÇERİR***
    Yo, hayır! Carol öldü mü? En son Daryl seslendiğinde yüz ifadesi neydi öyle, anlamadım! Umarım Carol ölmemiştir, çünkü çok sevdiğim bi’ karakterdi. Ya gerçekten olmaz, o daha Daryl’la çocukları olacaktı, shipliyodum onları ben. Hemen diğer bölüme geçcem, umarım ölmemişti yaaa ://

  3. reis rick jhjh - 4 gün önce demiş ki:

    Bu ne aptal insanlar ya! İğrenç bir dünya, yürüyen ölüler ve cani insanlar! Keşke Rick’i dinleyip geri gitseler ve onları öldürselerdi. Bu gruptan birinin daha ölmesini görmek istemiyorum, özellike Judith falan ölürse cidden çok ağlarım. Diğer bölümleri izleyeceğim hemen ve umarım beklediğim gibi olur. Dizi çok iyi ilerliyor ve gerçekten sabırsızlanıyorum. Umarım final bi’ 10-15 sezon sonra falan olur, ciddiyim jkhgfdjjh Nys, umarım sonunda hapishane gibi bir yer bulurlar var rahatlarlar, çok istiyorum :******

  4. selin - 4 gün önce demiş ki:

    arkadaşlar 6. sezonun çok uzun zamanda gelmesinin sebebi:
    Makyaj yapacaklar , bölüm çekecekler, montajlayacaklar ve dahası… bu yüzden kimseyi suçlamayın, onların da işi zor :)

  5. fevzi - 4 gün önce demiş ki:

    aynen başkomıser kadın ölmemelikdi

  6. derbeder - 4 gün önce demiş ki:

    kaan slm, the 100 dizisi sende neden yok, 2. sezon oynanıyor ve sürükleyici bir seri…

  7. orhan - 4 gün önce demiş ki:

    hakkaen b.knu çıkardılar birşey sevilince illa iliğine kadar sömürecekler olmadı her sezon arası bir sene olsun yavvvvvşaklr

  8. sardunya23 - 4 gün önce demiş ki:

    2 haftada kasmadan 5. sezona kadar izledim smdi kim beklicek 8 şubata kadar??

  9. mehmet - 1 hafta önce demiş ki:

    returns in february–şubatta görüşürüz dediler..

  10. nuray - 1 hafta önce demiş ki:

    9.bölm var mı acaba sekiz son mu emeğiniz için teşekkürler

  11. cemil - 1 hafta önce demiş ki:

    bunlarda bokunu cıkardı ha okadar ara mı olur la

  12. Mert - 1 hafta önce demiş ki:

    7.bölüm neden açılmıyor gıcık oldum ya

  13. emre - 1 hafta önce demiş ki:

    ya o başkomser kadın ölmemeliydi :(

  14. kajmeran - 1 hafta önce demiş ki:

    9. bölüm ne zaman gelcek abe

  15. kürşat - 2 hafta önce demiş ki:

    Bunlarda bizim kokoreçciibrahim gibi işi tutturdularya tadımlık verirler artık böyle

  16. kaanerenoğlu - 2 hafta önce demiş ki:

    ara mola nedir?? zaten 40 dakikalık dizi birde 8 bölümde bir ara mı olurmuş

  17. sezai yüksel - 2 hafta önce demiş ki:

    mükemmel yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum

  18. mehmetkivancakkaya - 2 hafta önce demiş ki:

    8 Şuabata kadar kim beklicekkk :(:(:(:(:

  19. kaantas - 2 hafta önce demiş ki:

    çok iyi

  20. Batuhan - 2 hafta önce demiş ki:

    9.bölüm şubat mı şimdi?

  21. yasin - 2 hafta önce demiş ki:

    8 aralıktamı başlayacak yeni bölüm

    • Hd Kaan - 2 hafta önce demiş ki:

      şubat

HDFİLMCEHENNEMİ.COM